Rezervovat lekci
Info
Zdravíme všechny milovníky sportu a volno časových aktivit. Jsme tu, s pořádně nabitým rozpisem lekcí.

Aktuálně u nás v Trygeru naleznete Jógu, Pilates, Intervalový kruhový trénink, Full body trénink, Jumping, Cardio Workout, Jumping Bodyforming, Tabatu a Zumbu. Podrobné informace ke každé lekci naleznete v další záložce Lekce.

Nově ve Spolupráci se Sportíkem Blansko nabízíme i dopolední cvičení pro malé děti a odpolední Jumping pro děti od 5 - 9 let pod vedením zkušené a velmi příjemné lektorky Eriky. Tyto páteční lekce z organizačních důvodů uvidíte v našem kalendáři, ale hlaste se pouze zde https://sportik-blansko.cz, děkujeme za pochopení.

Od září jsme pro Vás otevřeli dětskou Zumbu pod vedením lektorky Anety Kuklínkové, zde platí to stejné jako u předešlého dětského cvičení v kalendáři sice uvidíte, ale hlaste se pouze zde https://www.anetakuklinkova.cz/zumba/


Přihlášení na naše lekce
Přihlášení lze provést jednoduchým proklikem na libovolnou lekci, následuje vytvoření vlastního účtu a pak už jen potvrzení, které Vám přijde na e-mail.
Jednotlivé vstupy a permanentky lze platit pouze hotově přímo u nás v Trygeru, permanentky jsou nahrány přímo na Váš účet. Takže žádné průkazky, které se rády ztrácejí :)
Platnost je 3 měsíce od zakoupení, od 1.října 2022 propadlé permanentky NEPRODLUŽUJEME.

ceník
Platný do 1.října 2022
Jednorázový vstup dospělý 145,-/ 1h
Jednorázový vstup 170,-/1,5h (joga)
Jednorázový vstup student 110,-/1h na všechny lekce



Zvýhodněné vstupy - Permanentky
Fitness - 10 vstupů na hodinové lekce 1350,-
( Jumping, Full body trénink, ,Tabata , Intervalový Kruhový trénink, Cardio workout, Jumping Bodyforming, Zumba )
Jogínka - 10 vstupů na Jógu a Pilates 1550,-
Platnost permanentek je 3 měsíce od zakoupení, permanentky neprodlužujeme.


Tryger členství
Roční permanentka na všechny lekce 5000,-
Půlroční permanentka na všechny lekce 3000,-

Rekapitulace
✅ ano, vybíráme ,,storno,, poplatky ve výši naší nejdražší lekce a to 170,- + vstup na aktuální lekci. Poplatkem 170,- si dobíjíte kredit (předplácíte si tak lekci dopředu), tyto peníze uvidíte při dalším přihlášení a můžete tedy rovnou zaplatit a na další lekci zase dorovnat na 170. Samozřejmě, když půjdete na levnější lekci zůstatek bude 25,- + zaplatíte jak jste zvyklý 145,- / za lekci.
💥 storno poplatek Vám ale nevratně strhneme, v případě že se sami přes systém 4h před lekcí neodhlásíte sami. Komu to náhodou nepůjde, jsme k dispozici na telefonu nebo sms (737859358).
✅ Je to na mě moc komplikovaný ....
rozumíme Vám, i pro nás to je práce navíc. Nabízíme dvě jednodušší řešení 🙂
1) zakoupit si permanentku, dle aktuálního ceníku.
Storno poplatek si zde nenahráváte, v případě nedostavení se na lekci.
💥Vstup strhneme z permanentky.
2) zakoupit si členství ✅ celý rok nemusíte řešit nic, kromě případných storno poplatků. Taky chápeme, že každý si teď nemůže dovolit cvičit za vyšší ceny.
Půlroční členství nabízíme do konce listopadu 2022 za 3000,-
💪 a nesmíme zapomenout na Multisportky, stále bereme na všechny fitness lekce KROMĚ jógy. Nově, ale i zde vybíráme storno poplatek. Prosíme i Vás co uplatňujete Multisport karty, aby si u nás do nejdříve dobili kredit na storno poplatky.


Přijímáme platby online za lekce i za permanentky.


Co u nás najdete

Lekce

Těšíme se na vás

Jóga

Jemná Hatha yoga
Cílem je každou pozici dlouze a plně prodýchat a dosáhnout tak hlubšího uvolnění, v rozmezí 5-10 dechů na pozici. Hatha yoga je velmi komplexní, propojuje tělo, duši i mysl. Je pomalejšího rázu pod kontrolovaným dechem, s důrazem na soustředěný pohyb a důsledné protažení. Začíná pranayamou, odkud přechází do praxe asán - sedících, stojných i balančních - a končí meditací.

YIN yoga
U YIN yogy se pozice drží cca 5-10min za pomoci plného jógového dechu. Při yin se více používají pomůcky (bloky, bolstery, deky, polštáře), které nám pomohou zajistit stabilitu a zamezí případnému kolapsu pozice. Yin yoga cílí na kosti a klouby. Je o intimitě, kdy si dovolíme být autenticky sami se sebou. Délka pozice a potřeba setrvat nás učí najít pohodlí v nepohodlném, prodýchávat, přenést se a nechat jít. Uvolnění tak neprobíhá jen na fyzické, ale často i emocionální úrovni.

Ranní vinyasa flow yoga
Vinyasa kombinuje dech a pohyb v tzv. flow, pohybujeme se v ní tedy o něco rychleji, než v jiných typech jógy. Protože pohyb uzpůsobujeme svému dechu, stává se tak dokonalým mixem kardia, silového tréninku, strečinku a meditace - to vše v jedné jediné lekci.
Z fyzického hlediska pravidelná praxe vinyasy napomáhá k větší síle, flexibilitě a zdravějšímu srdci. Vinyasa nezapomíná ani na mysl a naši duši. Při vinyase držíme pozornost na přítomném okamžiku. Protože se z pozic přechází rychleji a v souladu s dechem, nezbývá prostor pro myšlenky o věcech, které nás stresují. Synchronizace dechu a pohybu je tak v podstatě meditací a napomáhá k hlubšímu uvolnění.

Součástí všech lekcí je prodloužená meditace. Jejím průběhem vás provedu, napomohu vám obrátit se do svého nitra a ukážu vám, že je to krásné, bezpečné a fascinující místo, kterému se není třeba vyhýbat. 🙏🏻 Těšit se můžete na nejrůznější relaxační metody, aroma olejíčky, a další. To vše jak jinak než pod závojem laskavosti a mindfulness.

Jumping

je dynamická fitness aktivita prováděná na speciálně vyvinutých Jumping PROFI trampolínách. Základem je kombinace rychlých a pomalých skoků, dynamických sprintů a silových prvků v kombinaci s balančními prvky pro dokonalý kardio trénink.

Jumping není vázán na obtížné kroky choreografie a je vhodný pro každého.
Jumping příznivě ovlivňuje kardiovaskulární systém, zvyšuje kapacitu plic a celkovou vytrvalost.
Trénink na trampolínách umožňuje komplexní posilování svalů celého těla, a je tak vhodný nejen pro všechny, co se snaží najít efektivní způsob jak zhubnout nebo zvýšit fyzickou kondici. Tento typ fitness aktivity podporuje rychlé spalování tuků, tedy příznivý úbytek váhy a prevenci zdravotních komplikací, ale je vhodný také při rekonvalescenci po úrazu nebo při kloubních potížích. Lidé, kteří pravidelně cvičí Jumping jsou schopni déle pracovat, lépe spí a cítí se uvolněněji.
Jumping má prokazatelné zklidňující účinky na nervový systém. Díky kombinaci zábavného cvičení, motivující hudby a specifických pohybů zažijete doslova endorfinovou infuzi.
Lidé, kteří pravidelně cvičí cvičení Jumping, pracují déle, lépe spí a cítí se uvolněnější. Jumping má uklidňující účinek na nervový systém. Díky kombinaci zábavného cvičení, motivující hudby a specifických pohybů kategoricky zažijete infuzi endorfinů.

Důležité je si lekci užít a dobře si zacvičit, a to u nás v Trygeru s přehledem zajistí Anička s Luckou. Dvě energické a usměvavé duše a skvělé Jumperky. Každá má vlastní styl a určitě stojí za to, vyzkoušet si Jumping u obou :)

Jumping Bodyforming

kombinace intervalového posilovacího cvičení s cardiem v rytmech hudby na trampolínce. Lekci vede lektorka Vendy, takže o dynamiku a kvalitně odvedený trénink není nouze.

Vendy do lekce jako tanečnice přináší i rytmus a taneční kroky, žádných složitých jumpingových kombinací se však nemusíte obávat, lekce je vhodná i pro úplné jumping začátečníky. Díky intervalům si každý najde své tempo a trénink si tedy zacvičí dle jeho možností a pocitů. Z lekce odcházíte plní endorfinů a s dobrou náladou. Součástí lekce je dynamická rozcvička a střečink, na konci lekce se zaměřujeme také na aktivaci hlubokého stabilizačního systému.

Full body trénink

kombinace silového a aerobního cvičení. Vhodné ke zpevnění těla a redukci tělesného tuku, po celý trénink se snažíme udržet tepovou frekvenci právě k pálení tuků. Sestavy jsou uspořádány do 3-4 cviků a 12-15 opakování. Každou sestavu opakujeme minimálně dvakrát, sestavy prokládáme jak silovými cviky jak aerobními. Na závěr cvičíme izolovaně břicho a minimálně 5 minut na konci tréninku věnujeme strečinku. Lekci vede zkušená fitness trenérka Žanet, která Vám ráda pomůže s technikou cviků a správným procítěním svalů.

Intervalový kruhový trénink

efektivní cvičení ke zlepšení fyzické kondice. Trénink je rozdělen do deseti stanovišť (10 cviků), na kterých se cvičí vždy 30s, mezi cviky je 10s pauza. Celkově většinou stihneme 4-6 okruhů těchto 10 cviků, které obměňujeme každý měsíc. Trénink je vhodný jak pro muže tak ženy ke zlepšení fyzické kondice. Lekci vedou naše zkušené lektorky Vendy nebo Darinka, které umí držet tempo všech cvičících a motivovat k co nejlepším výkonům. Mimo výše popsaný intervalový kruhový trénink je součástí i dynamická rozcvička a dřepovací výzva. Ke konci lekce se zaměříme na aktivaci hlubokého stabilizačního systému, kvalitní strečink včetně postizometrického protažení.

Zumba

představuje dynamický a velice zábavný fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Důležitou součástí lekce je dynamická latinsko - americká hudba. Zumba využívá základní kroky salsy, reggaetonu, merenque, cumbie, samby, aj.. Je založena na principu přerušovaného kardio tréninku, kde se střídá svižná část s pomalou a v této kombinaci dochází k efektivnímu spalování tuků a formování celého těla. Lekce je určena pro všechny bez ohledu na věk, pohlaví, kondici či taneční zkušenosti. Zumba není skvělá jen pro vaše tělo, ale především pro Vaši mysl a dobrou náladu. Přijďte se vytančit z každodenním starostí a stresu! Lekci vede lektorka Aneta Kuklínková, která je aktivní členkou ZIN.

Tabata

efektivní trénink zaměřený na celé tělo pod vedením lektorky Moniky. Tabata s Mončou je upravena tak, aby si každý z Vás zacvičil pořádně a s láskou. Hodina cvičení začíná krátkou rozcvičkou, následuje dynamické protažení, a poté přijde na řadu 10 cviků po 35 sekundách práce, 10sekundová pauza a minutová pauza mezi jednotlivými cviky. Každý cvik se opakuje po čtyřech opakováních. Například: dřepy – 35 práce a 10 vteřin pauza, poté následují opět dřepy po 35 sekundách a 10 sekund pauza. Takto budeme pokračovat ještě 2x. Poté, kdy je dokončen jeden cvik, následuje pauza, která trvá jednu minutu. V takovém duchu se bude opakovat následujících 9 cviků. Na konci tohoto cvičení následuje závěrečné protažení.

Cardio workout

hodina cvičení na celé tělo, který vede naše skvělá lektorka Darina. Trénink začíná krátkou rozcvičkou v podobě dvou až tří jednoduchých sestav do rytmu písniček, následuje krátké protažení, poté střídání několika silových cviků (možnost s oporovou gumou) a cardio cviků jako jsou například jumping jacks, nůžky, angličáky a mnoho dalších. Na konci intenzivního cvičení následuje závěrečné protažení a doplnění mnoha pozitivních hormonů.

Pilates

pomáhá ke zlepšení koordinace pohybů, zintenzivnit dýchání a flexibilitu těla. Cvičení probíhá v pomalejším tempu, vhodné pro začátečníky, maminky po porodu, i pro ty z Vás co ocení kvalitní strečink.

Individuální tréninky

Trénink vede naše fitness trenérka Žaneta, je sestaven na míru a dle individuálních požadavků. Vhodné jak pro začátečníky, tak pro pokročilejší cvičence, co například potřebují napravit ve správné technice cviku nebo sestavit trénink k lepšímu dosažení požadovaného cíle. Další výhodou je naprosté soukromí, časová flexibilita a možnost trénink promítnout kdykoliv i doma. Jelikož u nás v Trygeru nemáme posilovací stroje, dbáme na perfektní cvičení s vlastní váhou a fitness pomůckami. Věřte, že si určitě pořádně máknete :)

Cena je včetně výživového poradenství 450,-/1h
Zvýhodněný motivující balíček lekcí 4200,-/ 10 lekcí

Prosíme všechny zájemce, aby kontaktovali přímo naši trenérku a domluvili si termín Individuálního tréninku telefonicky (737859358) nebo emailem zanetarehurkova@gmail.co
Meet the team

Naši trenéři

Těšíme se na vás!

ANIČKA

Lekce: jumping

VENDY

Lekce: Intervalový kruhový trénink,
Jumping Bodyforming

ŽANET

Lekce: Full body trénink,
Individuální tréninky

ANETA

Lekce: Zumba, Dětská Zumba

NATÁLIE

Lekce: Yoga hormony v klidu

Kontakt

Rádi Vám k tréninku řekneme více, ozvat se můžete na naše sociální sítě, případně na email.
E-mail:
trygerblansko@gmail.com
Tel:
737 859 358
Adresa:
Svitavská 2400/14d, Blansko
Zavolat

Zpracování osobních údajů

users linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram